joi, 29 martie 2018

Pelerinaj - ultima parte

Iata ca am ajuns la ultima parte a pelerinajului nostru de vineri, 23 martie, 2018, Prahova-Ilfov-Bucuresti.

                                                               V

De la Patriarhie, ne-am continuuat pelerinajul pe jos pana la Manastirea Negru Voda, care se afla la o aruncatura de bat de Catedrala, in sectorul patru.
Asezata chiar in centrul capitalei, veche de aproape patru secole si jumatate, manastirea este o oaza de liniste si binecuvantare. pentru enoriasii din Bucuresti si intreraga tara. Minunile nu intarzie sa apara, iar oamenii vin iar si iar...
Manastirea se afla in plina slujba. Cu un aspect si o arhitectura mult mai mare ca a Patriarhiei Romane si sustinuta de stalpi.
Aici se afla Icoana Maicii Domnului. De nenumarate ori icoana si-a aratat puterea prin diverse semne. Aici se gaseste moastele Sfantului Nectarie si ale Sfantului Efrem cel Nou. Rugaciunile au un efect puternic, mai ales facand-o cu totii in acelasi timp. Credinciosii se inchina catre Sfsntul Ierah Nectarie Taumaturgul din Engina (Grecia), dar si la manastirea Radu Voda din Bucuresti. 
Se crede ca spiritul sau ar fi ridicat din carucioare rulante bolnavi paralizati, si a linistit schizofrenici ori bolnavi de epilepsie. 
Din pacate a fost un timp scurt, parca prea in fuga am vizitat totul. As fi preferat sa vad mai putine obiective turistice, dar sa ma bucur pe deplin, timpul sa nu fie atat de limitat. Asa e romanul, vrea totul deodata!
Traseul spre casa a fost liber, am ajuns repede, depaseam toate masinile particulare. Ehe, daca era asa si la dus...! Ne-am fi dorit sa vizitam si Manastirea Cernica din Bucuresti, insa am aflat ca traficul este ingreunat si timpul ne presa. Am ajuns la Costesti pe la ora 22:30.

                                                                            sfarsit

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Declarații de dragoste

     Pentru mine ești ca o ancoră,care o port mereu în inimă,eu aiurit, tu mai pământeană,dar amandoi pe aceeași undă.      Ești ca o carte ...