miercuri, 10 aprilie 2019

10 aprilie, Ziua mea de Nastere, in zodia Berbecului si Ziua Indraznelii

     Iata-ne ajunsi pe data de 10 aprilie. O data importanta pentru mine, este ziua in care mi-am facut aparitia in aceasta viata in urma cu 43 de ani. 

     

     Dupa cum se stie din astrologie, in luna lui prier suntem in zodia de foc a berbecului. Pe 10 aprilie este si Ziua Indraznelii. Coicidenta sau nu, cei nascuti de Ziua Indraznelii au acelasi caracteristici ca ale berbecului. 

10 aprilie-Ziua Indraznelii
     Iata ce spicuim de pe http://www.dozadebine.ro:


     "Cei născuţi pe 10 aprilie sunt genul de persoane care nu se tem să fie ei înşişi. Ei au curajul de a lupta pentru a-şi fructifica proiectele şi ideile.
     De asemenea, nu le este frică să se contrazică sau să lupte pentru ideile lor. Cei născuţi astăzi nu caută cu orice preţ o confruntare.
     Nu sunt genul de persoane îndrăzneţe, în nici un sens al cuvântului. Curajul lor este mai mult un fel de putere morală, ce se bazează pe principii puternice şi pe bun simţ.
     Deseori, în viaţa celor născuţi pe 10 aprilie are loc o schimbare radicală în ceea ce priveşte cariera. Cauzele acestei alegeri nepotrivite pot fi pregătirea prematură orientată spre o direcţie greşită, o decizie pripită sau intervenţia părinţilor. Atunci când îşi dau seama de adevărata lor chemare, nu ezită să renunţe la vechea carieră. Importanța descoperirii acestei vocaţii nu este însă subliniată exagerat."
     Multi spun ca nu sunt batran, dar faptul ca am trecut prin viata si am vazut multe, timpul a trecut pe langa mine ca vantul. Recunosc ca nu sunt batran, indiferent de studiile dobandite in scoala, inaitand in varsta devenim mai intelepti. De aceea glumind, pot spune ca mi-a crescut valoarea 😀.
  
     P. S. La multi ani mie!
10 aprilie 1976-Ziua de Nastere

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Declarații de dragoste

     Pentru mine ești ca o ancoră,care o port mereu în inimă,eu aiurit, tu mai pământeană,dar amandoi pe aceeași undă.      Ești ca o carte ...