luni, 29 aprilie 2019

Din propie experienta

     "Exista doua tipuri de durere: una care te darama si una care te schimba".

     Atunci cand se intampla ceva nepravazut si crezi ca nu vei avea forta necesara de a merge mai departe, atunci Dumnezeu te va intari, vei simti acea forta interioara venind din launtrul tau. 
     Suferinta este inevitabila in ambele cazuri, din propie experienta, dupa pierderea mult prea timpurie a mamei, pot spune ca pe mine m-a transformat total. Sunt lucruri pe care nu le faceam s-au care le-am facut pentru prima oara in viata. O durere care m-a transformat prin dorinta de a merge mai departe singur sau poate a fost si propia mea dorinta de a-mi arata ca ma descurc in viata si singur, pana acum nemai incercand asta. Este si o alinare sufleteasca atunci cand sunt util, fiind in incapacitatea de a face unele treburi.
     Uneori am impresia ca sunt inuman, cel putin asta dau de inteles la prima vedere a exprimarii suferintei, eu o traioesdc altfel, dar nu sunt atat de insensibil in sufletul meu. Mi-a parut rau si chiar m-am suparat pe mine , ca nu am putut plange in clipa cand am aflat ca a murit mama!
   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Declarații de dragoste

     Pentru mine ești ca o ancoră,care o port mereu în inimă,eu aiurit, tu mai pământeană,dar amandoi pe aceeași undă.      Ești ca o carte ...