duminică, 21 aprilie 2019

PRIMELE MELE CHIFTELE - RETETA DE POST


 Cum am facut primele mele chiftele de post.
 Cu ajutorul unei retete de pe internet si im provizata din ce am auzit eu ca se adauga si care ii da gust, am legat si au iesit chiftelutele mele cam asa:


     - am fiert 100 g granule de soia in 2 l de apa si am adaugat in ele o lingurita boia de ardei dulce, o lingurita delikat si o lingurita mujdei de usturoi. (se poate adauga ce mirodenii doriti, asta a fost alegerea mea). Apoi se lasa intr-o sita la scurs si se preseaza bine.

     - usturoiul pisat (4 catei) se mesteca bine cu 2 cartofi dati prin razatoare (partea mica) si doua felii de paine inmuiata.

     - am adaugat si 2 linguri de faina, o legatura de patrunjel, o jumatate legatura marat si putin leustean (verdeata puteti adauga ce vreti si cat doriti, aceasta a fost alegerea mea). Se potriveste gustul de sare si piper, apopi se adauga soia, ce a fost lasata la scurs si se omonegizeaza bine.

     - Cu mana umeda se formeaza chiftele care se trec prin pesmet. Se aseaza pe fundul vasului in care se scot un servet de hartie. 
     
     Va urez pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Declarații de dragoste

     Pentru mine ești ca o ancoră,care o port mereu în inimă,eu aiurit, tu mai pământeană,dar amandoi pe aceeași undă.      Ești ca o carte ...