joi, 11 aprilie 2019

Eu

     Nu mai scriu poezii ca odinioara, erau doar jocuri cu rime, o pasiune, ascum mi-am descoperit alt hobby, poate altul nereusit, dar izvoraste din suflet si pentru mine conteaza. Aici depan tot ce-mi trece prin minte sau ce ma inconjoara, e viata mea ce o fac publica. Nu e nimeni obligat sa ma citeasca, nu am pus nimanui pistolul la tampla.

     Imi place ca pe net sa fiu creativ, nu doar sa urmaresc prietenii si cunostintele ci sa scriu sau informez. Pasiunea mea e dorinta de a fi util. Nu reusesc, nu-i problema, ma refulez in propiile scrieri. Daca ma simt bine in propia piele,. parerea celorlalti nu masi conteaza.

     Traim in epoca tehnologiei avansate, vreau sa ramana ceva in urma mea, fie si ceva pueril, e ceea ce pot, e ceea ce sunt, ma regasesc in ceea ce fac.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Declarații de dragoste

     Pentru mine ești ca o ancoră,care o port mereu în inimă,eu aiurit, tu mai pământeană,dar amandoi pe aceeași undă.      Ești ca o carte ...