marți, 2 aprilie 2019

Parintii - Un subiect sensibil

     Atat mama cat si tata, reprezinta un subiect sensibil pentru oricine isi adora parintii. Pretuitii cat inca sunt in viata si dovediti-le asta.

     Nu vorbesc despre asta, desi par insensibil la aceasta suferinta fizica, in sufletul meu au loc unele transformasri ce pana astazi nu si-au avut locul. Trebuie sa invat sa traiesc si sa merg mai departe fara mama, fiinta fara de care nici macar nu existam. Ma rog la Dumnezxeu sa am parte de prezenta tatalui cat mai mult timp pentru a ma invata sa merg prin viata sdingur, inotand prin greutati. Acum mi-e sprijin si alinare...

     Regret faptul ca nu i-am spus "te rog" sau "multumersc", dar nu am facut-o din orgoliu, ci pentru faptul ca nu obisnuiam, dar tind sa cred ca i-am dovedit iubirea ce i-o port. 

     Nu ii ignorati, rasfatati-i, iubiti-i, incercati sa petreceti alaturi de ei cat mai mult timp, fie si la telefon. Nu asteptati ziua in care veti vrea sa faceti asta si ei nu vor mai fi.

     P.S. Mama e numai una si este cea mai mare bogatie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Declarații de dragoste

     Pentru mine ești ca o ancoră,care o port mereu în inimă,eu aiurit, tu mai pământeană,dar amandoi pe aceeași undă.      Ești ca o carte ...