duminică, 5 aprilie 2020

EGOIST - M-AM GANDIT DOAR LA MINE

     Vine o zi, in viata oricarei persoane, cand trebuie sa fie stapan pe propia soarta.

     Intodeauna m-am gandit la situiatia de a ramane singur, la cum ma voi descurca in viata. Niciodata nu mi-am format o idee la faptul ca voi duce lipsa mamei si cum voi suporta aceasta. Egoist, am gandit doar la mine...

     


     E greu sa nu mai simti prezenta mamei atunci cand intra pe usa, sa nu-i mai auzi vocea si consolarea ei, atunci cand era in styare sa se lase pe ea, numai sa-ti fie tie bine. Ii simti lipsa in ori ce ai face, in orice imprejurare, amintirile raman si nu se vor pierde niciodata.

     Imi place sa cred ca ea ma vegheaza de acolo de unde e si ca e mereu alaturi de mine, ca pasii mi-i indeamna sa fac lucrurile cat mai bine. Amintirea si imaginea ei imi va fi vesnic intiparita in minte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Declarații de dragoste

     Pentru mine ești ca o ancoră,care o port mereu în inimă,eu aiurit, tu mai pământeană,dar amandoi pe aceeași undă.      Ești ca o carte ...