sâmbătă, 31 octombrie 2020

Aplicatie on line - O copilarie digitala




     Auzisem eu pe toți utilizatorii de Facebook ca s-au saturat de acest cont de on line. De aceea multi s-au mutat pe messenger. Sunt grupuri pe chat unde pot socializa cu toții în grup.  Cu toate ca am facuto si eu, nu numai trendul ma atras, dar erau prietenii mei virtuali si puteam tine legatura mult mai strans. Totusi, nu am renuntat nici la Facebook, fiind un tip creativ, imi plăcea sa scriu un status, sa construiesc si întrețin pagini pentru a fi util celorlalti utilizatori si a-mi practica un hoby-ul. Dupa poezia care am incercatonsi nu-mi iesea mai mereu rimam m-am orientat spre acest blog, creând Blog, lui Ady.

     Auzisem eu si de Tic Tok. Mult mai târziu doar l-am descarcat sa vizionez clipuri uneori, in timpul liber. 

     Dinr-o aplicatie infiintata mai mult pentru copii creativi care puneau filmulete scurte amuzante, acest site a luat amploare în lumea on line si sa mărit media de vârstă. Acum filmuletele sunt amuzante sau nu.

     De cateva zile am alunecat in aceasta panta a copilăriei. Consider că pentru a deține un cont de Tic Tok , trebuie sa ai ceva din sufletul de copil.

     Probabil petrecem mai mult timp pe Tic Tok, deoarece aici ne regăsim creativitatea si iesim din monotonie. Facebook-ul tampeste. Acolo găsim diverse informații care ne induc in eroare. 

     Pe Tic Tok nimeni nu ne vorbește de COVID, politica sau alte tîmpenii. Aici noi le facem, redevenind copii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Declarații de dragoste

     Pentru mine ești ca o ancoră,care o port mereu în inimă,eu aiurit, tu mai pământeană,dar amandoi pe aceeași undă.      Ești ca o carte ...