luni, 25 decembrie 2017

Copilaria si transformarile ei

Cat de mult s-a schimbat copilaria de pe timpul meu! Ma simt batran cand spun asta. Daca intrebi un copil ce-si doreste de Mos Craciun, raspunde fara sa se gandeasca prea mul, "gadget", fie telefon, tableta sau laptop. La PC nu mai viseaza nimeni, se pare ca eu sunt demodat. Ei stiu si marca telefonului care si-l doresc: X6, P9... Eu cand achizitionez un telefon, nu dau atentie la aceste detalii ca ei, il cumpar dupa cati bani am. Niciodata nu mi-am cumparat telefon mai scump de 300 de lei. Ei au pretentia la mii de lei. Daca ii intrebi pentru ce le trebuiesc telefoane, raspund senin ca pentru jocuri.
Nu spun ca tehnologia nu are un rol modern in educarea copiilor. E importanta intr-o lume in continua schimbare si transformare. Insa lumea reala nu poate fi inlocuita de un joc pe ecran.

Unii copii spun ca au devenit vloggeri. Au propiile canale de YoutuBe, unde arata cum se joaca ei. Sunt copii care stau si 5-6 ore pe telefoane sau tablete.

sursa foto: stiri.tr1.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Declarații de dragoste

     Pentru mine ești ca o ancoră,care o port mereu în inimă,eu aiurit, tu mai pământeană,dar amandoi pe aceeași undă.      Ești ca o carte ...