joi, 28 decembrie 2017

In asteptarea zapezii

Astept zapada. Pe toate continentele tarii unde zapada nu se simtea ca la ea acasa, si-a facut loc cu mantia s-a argintie. In Romania inca suntem in asteptarea sosirii fulgilor de nea si in calea noastra. Eram invatati ca zapada sa faca parte din atmosfera sarbatorilor de iarna. Am petrecut Craciunul intr-o clima ca de Pasti.
Mi-e dor sa ninga, mi-e dor sa fie iara-si iarna in adevaratul sens al cuvantului. Fara o cativa fulgi de nea si o patura de omat, nu simtim ca am avut parte de al patru-lea anotimp. Gerul isi face simtita prezenta si fara un strat de zapada. Imbracaminte groasa de corp ;i geci avem, cu gerul sa luptam. Manusile ne stau atarnate in cui, pentru a ne bate cu bulgari de zapada...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Declarații de dragoste

     Pentru mine ești ca o ancoră,care o port mereu în inimă,eu aiurit, tu mai pământeană,dar amandoi pe aceeași undă.      Ești ca o carte ...