vineri, 22 decembrie 2017

Facilitati

Copii din ziua de azi au telefoane Smartphone mai perfomante ca ale parintilor. Asta la o frageda varsta. Nici nu stie sa scrie si el are telefon ultima generatie. Ar trebui sa invete, sa munceasca, sa capete acel lucru! Parintii niciodata nu apuca sa-si cumpere un telefon nou, ca trebuie sa-l cedeze copiilor, ei i-a ce ramane de la ei, marfa de secan hend.
Asa este acum, dupa 1990, copii se nasc cu toate facilitatile, de aceea cred ca li se cuvine totul. Ei nu stiu ce inseamna neajunsurile. Au masina in curte sau la scara blocului de dinainte de a se naste, de aceea pentru ei e un lucru obisnuit sa aiva. La fel si cu telefoanele, blugii si celelalte lucruri carora noi le-am dus lipsa.
Eu la telefon mobil nu visam, nu pot spune ca imi doream, dar erau telefoane fixe, nu mi-am permis sa bag pana in anul 1980. Blugi am avut la 14 ani, la fel si tricou scris. Tin minte ca scrisul era imprimat cu cauciuc, erau imitatii din targ, dar eram atat de mandr
u de el...
Mai tarziu am aflat ca Ceausescu avea la Slatina fabrica de blugi, dar erau pentru export, noi nici nu stiam ca exista.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Declarații de dragoste

     Pentru mine ești ca o ancoră,care o port mereu în inimă,eu aiurit, tu mai pământeană,dar amandoi pe aceeași undă.      Ești ca o carte ...