joi, 14 decembrie 2017

Akta, Telekom si RDS, retelele TV din Costesti

RDS, mult asteptat RDS. Iata, a sosit si in orasul Costesti.
Cei ce au prtofitat de buna credinta a noastra si ne-au cerut sume exorbitante, stiind ca sunt singurii pe piata, concurenta de la Akta, umbla cu pliante din poarta in poarta si au scazut pretul. Pe mine ca si client nu ma intereseaza pretul, ci calitatea. Dejeaba am plasma tv ultramoderna si se vede in formast HD,. dava reteaua nu ma ajuta si se vad acei, numiti de noi purici.
Acum 2 ani, cand au venit cei de la Telekom, tot asa, au mai scazut din pret si clientii au avut optiunea sa-si modifice contractul. In prima faza s-a anuntat ca e oferta lunii februarie. Acea promotie s-a prelungit tot anul.
In prima instanta, am avut internet de la Akta. Netul cadea mereu, aveam mari surprize in acesta privinta. Dupa ce m-am mutat cu internetul la Telekom, n-am mai avut astfel de surprize. Am inteles de la unii cunoscuti, ca netul de la Akta se intrerupe si acum.
Contractul meu cu cei de la Akta expira pe 1 februarie 2018, dar am inteles ca nu mai e ca inainte si se poate rupe oricand. As avea si motiv, eu l-am incheiat pe suma de 12 lei, iar ei mi l-au facut 13 lei. Eu nu am fost intrebat daca sunt de acord.
Voi ce parere aveti?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Declarații de dragoste

     Pentru mine ești ca o ancoră,care o port mereu în inimă,eu aiurit, tu mai pământeană,dar amandoi pe aceeași undă.      Ești ca o carte ...