luni, 25 septembrie 2017

BUCURIE MARE; ÎNTRISTARE GOALĂ!

Privitor la articolul „FINALIZAREA EXECUȚIEI” din 22,09.2017, unde îmi exprim bucuria finalizării execuției de racordare la gaze, acum aflu cu stupoare că până la acea înțepătură în conducta principală de care m-au legat și au băgat aer cu compresorul mai durează cel puțin o săptămână. Bucurie mare, întristare goală! Nu-mi rămâne decât să înaintez demersurile pentru a fi legat și contorul.
Pentru instalația din interior (casă) va trebui alt proiect care va fi înaintat spre aprobare, alți bani, altă distracție, altă firmă, altă lucrare.
Bine că se anunță o toamnă lungă și plăcută, în caz contrar eram nevoit să fac focul. Cu toate că am fost sfătuit să dărâm sobele pentru a fi mai ambiental și a avea un spațiu mai larg, nu am făcut-o. Nu se știe nici odată. Toată viața le voi păstra, măcar în camera mea. Românul a fost învățat să pună răul înainte, întâmpinând pe parcusul vieții multe interperii. Viața lui/noastră nu a fost ușoară.
Metereologii anunță iarnă grea, temperaturi de -15 - -20 grade. Se prognozează că se va consuma mult combustibil (curent, gaze sau lemne ori cărbuni). Vom trăi și vom mai povesti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Declarații de dragoste

     Pentru mine ești ca o ancoră,care o port mereu în inimă,eu aiurit, tu mai pământeană,dar amandoi pe aceeași undă.      Ești ca o carte ...