vineri, 22 septembrie 2017

FINALIZAREA EXECUȚIEI

După un an de zile de demersuri pentru racordarea de gaze, execuția a fost finalizată. Exagerez, nu am împlinit 1 an, mai aveam 40 de zile. Pentru simplul fapt că am fost înțepat în conducta care trecea pe la poartă, la o distanță de 2,40 m., am plătit 1.750 lei încă din luna februarie, ac.. Așa este în România, execuția se face cu mult după, toate cererile trebuind să meargă la București pentru aprobare. Sincer, în viața mea nu am plătit înainte ☺
Din lipsă de personal, totul totul trebuie să meargă în capitală. Nici firme care fac racordarea nu sunt (trei la număr) și nici acelea nu au echipaje îndeajuns
, având în vedere că județul Argeș e pe locul 1 la depunere de cereri pentru gaze.
E foarte grea așteptarea și încă mai este de umblat până la instalarea contorului. Nici măcar cutia în care se pune nu mi-au pus-o în gard pe prtetextul că se grăbesc, deși au fost plătiți pentru asta. Am fost racordat, dar încă mai este de umblat și de așteptat până voi avea apă caldă și căldură. Mă bucur că nu mai trebuie să alerg după lemne, oricum nu aveam suficiente.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Declarații de dragoste

     Pentru mine ești ca o ancoră,care o port mereu în inimă,eu aiurit, tu mai pământeană,dar amandoi pe aceeași undă.      Ești ca o carte ...