luni, 4 septembrie 2017

Canal de YoutuBe

Mi-am creat propiul canal de YoutuBe de 1 an și mai bine de zile, mai exact de 1 iunie 2016, dar prin propiile mele forțe, cu propiile filmări, nu sildeșowri create sau clipuri amuzante cu pisici sau căței. Eu și cei ca mine, având canalul cu filmări artistice de la diferite evenimente, o facem din pasiune, nu pentru a avea vizualizări s-au abonați.
Înțelegând-ui pe vloggeri care au ceva de spus, au apărut acești puștani care se filmează jucând jocuri video, supranumiți Gameri. E plin YotuBul de cei ca ei, care suferă de vedetism. Mai sunt unii agramați care se filmează spunând fel de fel de aberații. Pe YotuBe toți suntem vedete, dar fiecare își alege calea.
Vă invit să scrieți pe YoutuBe Adrian Spiridon Marin și puteți găsi canalul, chiar și să vă abonați, apoi comentați.
                                 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Declarații de dragoste

     Pentru mine ești ca o ancoră,care o port mereu în inimă,eu aiurit, tu mai pământeană,dar amandoi pe aceeași undă.      Ești ca o carte ...