vineri, 15 septembrie 2017

ÎN MIJLOCUL NATURII

După cum știți, pe 11 septembrie a sunat clopoțelul pentru noul an școlar 2017 - 2018, dar să nu vorbim despre școală, e
ste un lucru ușor displăcut copiilor, ci să îmi exprim regretul despre faptul că s-a sfârșit vacanța. Vara aceasta nepoțica mea și-a petrecut vacanța la țară (cu mine). Deja mi-e dor de drumețiile noastre petrecute în mijlocul naturii.
Ieșirile cu ea îmi bucura sufletul, Era un pretext faptul că o însoțeam să-i fiu companie, în sufletul meu sunt tot un copil care se bucură de tot ce ne înconjoară. Mai mult, atunci când crești un copil, copilărerști pentru a doua oară. Natura îmi e prietenă, locurile în care ne plimbăm și colindăm, bucurându-ne de frumusețile naturii și darurile sa-le care ni le oferă.
Soarele ce coboară la vale, un curcubeu vag apărut pe văzduhul albastru ne încântă privirea. Seara ne întorceam acasă, luna ținându-ne companie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Declarații de dragoste

     Pentru mine ești ca o ancoră,care o port mereu în inimă,eu aiurit, tu mai pământeană,dar amandoi pe aceeași undă.      Ești ca o carte ...