miercuri, 20 septembrie 2017

EI ȘI TELEFONUL

Oriunde mergi pe stradă, poți întâlni oameni care se deplasează și totodată butonează la telefon. Se pot întâlni pretutindeni, în parc sau când stai la rând la casa unui supermarket. Ce e mai grav, e că acest lucru se întâmplă și pe trecerea de pietoni. În mod straniu, pe această trecere, tot pietonii trebuie să fie atenți, șoferii nu prea o fac. Am văzut o grămadă de incidente pe „zebră”, unde tot cei în culpă (șoferii) vociferează și aduc injurii. Chiar mie mi s-a întâmplat un caz asemănător.
Revenind la ceea ce spuneam, dă impresia că acești oameni sunt adepții acelui joc originar din China și caută Pokemoni. Nici nu mai ești băgat în seamă, par în „lumea lor”, nimeni și nimic nu mai există, decât ei și telefonul s-au ceea ce fac ei pe acel gadget.
Eram la supermarket la rând, în fața mea o tipă care stătea cu ochii pe telefon. Butonându-l, nici nu observase că rândul avansase cu un metru. Nu puteam trece înaintea ei, nu era politicos. Am fost nevoit să o fac atentă într-un mod diplomat, m-am făcut că trec pe lângă ea, atunci m-a văzut c
u coada ochiului și a observat situația.
Fraților, măcar pe stradă renunțați la aceste gadgeturi! E pentru sănătatea voastră. Fiți prudenți, nu depedenți!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Declarații de dragoste

     Pentru mine ești ca o ancoră,care o port mereu în inimă,eu aiurit, tu mai pământeană,dar amandoi pe aceeași undă.      Ești ca o carte ...