marți, 26 septembrie 2017

Creațiile Domnului pe cale de dispariție

Îmi plăcea să merg în pădure la „vânătoare” de ghebe, dar din păcate la mine în orașul Costești, județul Argeș, nu am avut parte de ploaie. Aud că la Pitești, la 25 km distanță de orașul meu au apărut pe piață, dar la ei a plouat, de astfel și în nordul județului. De acolo provin ghebele pe tarabe și se vând cu 10 lei kg.. Îmi plac foarte mult, dar îmi place să și umblu după ele prin pădure, chiar dacă nu le găsesc. După cum știți der pe acest blog, sunt un mare iubitor de natură - cea mai minunată creație a Domnului, după părerea mea.
Aveam și mănătărci la noi în zonă, ele se culegeau după perioada secerișului sau a treieratului grâului.  Au dispărut de câțiva ani. parcă nu mai avem patru anotimpuri, ci numai două, vară și iarnă.
După dispariția mănătărcilor, iată, dispar  ghebele, apoi urzicile. Rareori le mai găsești. Înainte se găseau ciuperci peste tot în natură (din acelea albe), acum nu se mai întâmplă asta...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Declarații de dragoste

     Pentru mine ești ca o ancoră,care o port mereu în inimă,eu aiurit, tu mai pământeană,dar amandoi pe aceeași undă.      Ești ca o carte ...