joi, 14 septembrie 2017

REGRETE

În fotografia din imagine se află școala cartierului meu natal Telești, din orașul Costești, județul Argeș. Aici am fost eu educat și școlit. Mă cunoșteam cu colegii încă de la grădiniță, ne-am avut ca muschetarii, „toți pentru unul și unul pentru toți”. Pe atunci nu ne pâram, ne asumam vina reciproc sau cu toții laolaltă. Bine, la grădiniță cine nu a pârât lui tovarășa educatoare, nu a știut ce e aia copilărie.
Din păcate în poza pe care o am se vede mai mult noua școală care a fost renovată de un investitor care intenționa să o preia, ulterior aceasta a fost demolată, furate până și termopanele și sirena. De exemplu, la acea simulare a sirenelor de alarmă, la noi în cartier nu s-a auzit nimic, alarma nemaifucționând sau poate lipsește... Acea școală veche din spate, cea din cărămidă, care nu prea se vede în imagine e partea interesantă. A ajuns o ruină. I-au fost furate până și cărămizile. De geamuri, ferestre și uși nici nu mai are rost să menționez lipsa lor cu desăvârșire. În jurul locației a crescut fân pe care nu îl curăță nimeni. Cu toate că acest loc aparține primăriei orașului, pe nimeni nu interesează. Investitori se găseau dacă nu era o ruină. După cum arată curtea, e greu de crezut că aici se afla un solar imens unde elevii puteau practica la agricultură și totul erau produse proprii, 100% de elevii școlii Telești.
Doamne, cât de nespuse regrete am pentru această locație, când știu ce a fost și ce a ajuns! Tare îmi doresc ca acest spațiu să fie fructificat. Am nenumărate amintiri aici și mă doare sufletul de câte ori o văd.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Declarații de dragoste

     Pentru mine ești ca o ancoră,care o port mereu în inimă,eu aiurit, tu mai pământeană,dar amandoi pe aceeași undă.      Ești ca o carte ...