miercuri, 17 mai 2017

Blog creat din 24 aprilie

Am făcut acest blog, datorită pasiunii mele pentru a scrie articoile, întâmplări din viața mea, versuri și propiile păreri. Am scris, deși nu o fac de demult timp, blog înființat pe 24 aprilie a. c., dar am o dorință și sper ca munca mea să nu fie în zadar, să strâng și eu în jurul meu câțiva comentatori. De pe 24 aprilie am postat zilnic, doresc să fiu activ. Aș vrea să vă aflu părerile.  Am creat o pagină pe facebook, pentru a-mi face reclamă blogului, am constatat că articolele îmi sunt apreciate. Ș
tiu că blogul fiind nou, mai am mult de muncă până aprecierile vor curge (sper), dar parcă membrii nu îndrăznesc să se logheze pe blog și să participe cu comentarii.
Blogul e creat din 24 aprilie, e nou înființat, încă mai sper să-mi fac și eu un loc „micuț” în rândul bloggerilor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Declarații de dragoste

     Pentru mine ești ca o ancoră,care o port mereu în inimă,eu aiurit, tu mai pământeană,dar amandoi pe aceeași undă.      Ești ca o carte ...