marți, 30 mai 2017

O șiretenie pe Facebook

O șiretenie care circulă pe facebook, gen mesajul care a circulat zilele acestea și mulți l-au distribuit. Spune că a căzut de acord cu Facebook-ul și perntru fiecare șhare primește 5 cenți. Mai e o variantă. Se ia o poză cu un chip de copil deformat, se adaugă o ”tumoare canceroasă” și se promite iarăși cenți pentru fiecare distribuire. Oamenii de bună credință dau șhare.
Dacă aveți prieteni care publică așa ceva, aveți tot dreptul să le dați blok. Celorlalți prieteni care dă șhare la asemenea postări să le explicați că:
- nici o companie nu dă fonduri pentru așa ceva;
- șiretenia e o chestiune care circulă din 2007, mai ales cea cu poza.

P.S. Și eu am postat acest anunț, deși aveam unele dubii asupra lui, am dat șhare și m-a avertizat o prietenă. M-am documentat despre această chestiune și am decis să-mi anunț prietenii la rândul meu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Declarații de dragoste

     Pentru mine ești ca o ancoră,care o port mereu în inimă,eu aiurit, tu mai pământeană,dar amandoi pe aceeași undă.      Ești ca o carte ...