luni, 8 mai 2017

Un gunoi aruncă gunoaie!


Pe unul dintre cele mai importante site-uri de socialiozare „Facebook”, circulă un filmuleț și câteva poze care sunt date spre a fi distribuite să vadă cât mai mulți, poate ajunge chiar la el s-au la organele abilitate. În imagini se poate vedea un tu
rist, un gunoi care își golește portbagajul mașinii cu gunoaie, pe șoseaua dintre Costinești și Tuzla, la marginea pădurii. În fotografii se poate vedea și numărul de îmatriculare: MS 12 FYT. Deși am văzut postarea (distribuirea) la un prieten, fotografiile sunt făcute de cineva pe care nu îl am în listă, dar am cerut acordul pentru publicarea lor și le voi semna cu numele lui, Aldea Mădălin. Era constatat faptul că în ultimul timp pădurile mărginașe au devenit adevărate gropi de gunoi.
A trecut o săptămână de la mini - vacanța de 1 Mai. Mă întreb dacă cineva de la protecția ecologistă sau un ziarist a verificat spațiile verzi și ce a rămas în urma petrecăreților!
Dacă continuăm în acest ritm, România riscă să devină o imensă groapă de gunoi și zonă de infecție.
P.S. Am mărit fotografiile să se poată vedea gunoiul!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Declarații de dragoste

     Pentru mine ești ca o ancoră,care o port mereu în inimă,eu aiurit, tu mai pământeană,dar amandoi pe aceeași undă.      Ești ca o carte ...