joi, 18 mai 2017

Protejați-vă locuințele!

Ați văzut acele anunțuri ale poliției, cum că să fim în gardă privind eventualele situații neprevăzute și încălcarea gospodăriilor de către răuvoitori, că hoți parcă sună prea îngrozitor. Oricum, anunțul nu calmează deloc populația, mai rău îi panichează.
Deși poliția spune că asigură și desfășoară activitatea pe raza administrativ teritorială, împărțită în sectoare, se pare că nu-i așa. Ne spune din birou, afișind un anunț mare, un avert
isment scris. Noi trebuie să fim propii paznici și protectori ai locuințelor și să le dotăm cu alarme și camere de luat vederi. Dacă se întâmplă ca propietatea să ne fie încălcată și prăduită, tot noi, populația suntem vinovați că nu am tras draperia și am atras atenția hoților. Mă întreb de ce mai avem poliție comunitară, că oricum la o infracțiune dacă noi nu bănuim pe nimeni și chiar dacă bănuim, ei nu au prea multă putere asupra lor. Cel puțin așa ni se spune. Maximum li se dă o amendă sau câțiva ani cu suspendare.
Poliția este un organ al administrației publice, în care de mult timp nu  mai am încredere. Voi mai aveți încredere în organele de stat?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Declarații de dragoste

     Pentru mine ești ca o ancoră,care o port mereu în inimă,eu aiurit, tu mai pământeană,dar amandoi pe aceeași undă.      Ești ca o carte ...