luni, 22 mai 2017

#Vrem băuturi originale!

Faptul că statul vrea să accizeze băuturile răcoritoare și dulciurile, precum țigările și alcoolul, mă face să mă întreb dacă răcoritoarele și ciocolata, un aliment plin de energie, pe care și medicul ni le recomandă uneori, nu intră în categoria de viciu! Propunerea este în stadiul de proiect și ar putea intra în viguare în câteva luni. Parlamentarii noștrii spun că bani rezultați vor fi folosiți în circuitul medical. Inevitabil îmi pun întrebarea, accizele de pe tutun, alcool și cafea unde ajung!
În actul normativ se specifică că se va introduce o acciză pe produsele cu conținut mare de zahăr. Sucurile ar trebui să conțină extrase dintr-un fruct, nu pentru zahăr plătim aproape 10 lei, un preț destul de mare, având în vedere conținutul acestor băuturi răcoritoare. Atunci se naște o altă înrebare: De ce nu sunt mai ieftine cele originale? (doar nu conțin zahăr), iar acciza e pe zahăr. Oare nici astea nu sunt originale, cum se spune! Eu n-am văzut un pet de suc sau doză pe care să scrie 100% pulpă. Noi cumpărăm de pe piață ce ni se oferă. #Vrem băuturi originale! Eu personal plătesc un preț mai costisitor, dar băutura să fie naturală. OK, să plătească vinovații care, practic ne injectează în băuturi emulgatori și zaharuri. Nu noi am cerut asta!
Proiectul este în stadiulde schiță. Dacă statul are nevoie de bani, să caute adevărații vinovați!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Declarații de dragoste

     Pentru mine ești ca o ancoră,care o port mereu în inimă,eu aiurit, tu mai pământeană,dar amandoi pe aceeași undă.      Ești ca o carte ...