duminică, 28 mai 2017

#nu bețișoarelor igenice!

Au apărut pe piață aceste bețișoare igenice de urechi. Aparent un lucru util. În rafturile magazinelor se găsesc modele diversificate, asemeni și prețurile diferă. Clientul român întodeauna caută produsul mai ieftin, pe 50% nu-i interesează calitatea. Nu toate acele capete ale bețișoarelor sunt bine îmbinate și există riscul ca în timpul scărpinatului în iteriorul aparatului auditiv să rămână tamponul. Chiar dacă pe etichetă scrie că sunt destinate îndepărtării cerumului, secreația pe care popular o numim ceară, aceasta e doar un artificiu comercial. Bețișoarele sunt făcute pentru igena exterioară a urechilor/lobilor.
Introducererea unui bețișor în interiorul urechii împinge ceara creeând un blocaj periculos, care poate traumatiza timpanul. Pielea urechii este extrem de sensibilă. Igena urechii se face prin spălare, așa cum spălăm pielea pe mâini, trebuie spălată și pielea la nivelul canalului auditiv.
De aceea curățarea urechii se face numai prin mod natural, fără să se introducă nici un corp străin sau soluție. Dragilor, vă spun din propia experiență. Rugămintea mea e #să spuneți nu acestor bețișoare! Eu m-am „lecuit” de ele, nu le voi mai folosi niciodată.
Prima dată când mi s-a întâmplat să-mi rămână tamponul în ureche, deși am fost la ORL, mi s-a spus că nu am nimic. Nici eu nu am spus de rușine ce am pățit. De atunci tot am continuat să folosesc bețișoarele, fiind un tip încăpățânat (zodia Berbec), până mi s-a întâmplat iar. Am avut norocul să nu fie adânc și l-am scos cu mâna. Nu m-am speriat, am continuat, în inconștiența mea, până am rămas din nou cu vata în ureche. Greu am scos-o, introducând o agrafă.
Mi-am promis că nu voi mai folosi așa ceva, promit și aici, deși nu am abonați logați, știu că sunteți căți-
va care îmi urmăriți distribuirile. Nu faceți ca mine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Declarații de dragoste

     Pentru mine ești ca o ancoră,care o port mereu în inimă,eu aiurit, tu mai pământeană,dar amandoi pe aceeași undă.      Ești ca o carte ...