miercuri, 31 mai 2017

Obezitatea în fișă

Medical obezitatea se compară după înălțime în raport cu greutatea. Fizic pot să ai un trup corpolent și atletic, dacă nu „bate” înălțimea cu greutatea, în fișă ești declarat obez. De exemplu, mă știți, că am poza la profil, am 1,80 înălțime, dar am 90 kg.. Practic sunt obez, trebuia să am cu 10 kg mai puțin.

Nu știu dacă e de râs sau de plâns, dar pentru această banală formalitate, șansa multora e compromisă. De exemplu cei care vor să dea la Academia de Poliție sau Militară. Obezitatea ar trebui declarată după grăsimea corporală, nu după raportul greutate/înălțime. Așa suntem noi în România, în urmă cu 50 de ani la toate capitolele!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Declarații de dragoste

     Pentru mine ești ca o ancoră,care o port mereu în inimă,eu aiurit, tu mai pământeană,dar amandoi pe aceeași undă.      Ești ca o carte ...