marți, 15 august 2017

Adormirea Maicii Domnului - Sfântă Măria

Adormirea Maicii Domnului este sărbătorită de creștini în fiecare an pe 15 august, Sfântă Măria, așa cum este cunoscută în popor.
Excluzând enoriașii care se duc la biserica la slujba de duminică și la fiecare sărbătoare a sfinților din calendar, din păcate în ziua de azi, majoritatea oamenilor sărbătorind ziua de Sfântă Mărie a lor sau a apropiaților, uită de ea, Fecioara Maria. Azi să ne închinăm ei și să ne rugăm pentru cea care a pătimit pentru Fiul său, mama tuturor enoriașilor, fii lui Dumnezeu.
Mulți dintre noi ne sărbătorim azi, suntem prea preocupați să înfulecăm și să turn
ăm pe gât băutură, destrăbălându-ne. Comitem mai mare păcatul, atunci când noi stăm la masă, Maica Domnului stă în genuchi și se roagă pentru noi păcătoșii.
Pe 15 august, românii care sărbătoresc Sfânta Maria Mare urează „La mulți ani!” celor care îi poartă numele. Am și eu prieteni virtuali, cunoscuți reali și rude. Nu în ultimul rând urarea de bine se adresează și celor care mi-au dat viață, fără de care nu m-aș găsi printre aceste rânduri și prietenul dumneavoastră. Cele mai importante persoane apropiate sufletului meu. Fericire, multă sănătate și la mai mulți ani alături de mine. Vă iubesc! ❤❤❤

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Declarații de dragoste

     Pentru mine ești ca o ancoră,care o port mereu în inimă,eu aiurit, tu mai pământeană,dar amandoi pe aceeași undă.      Ești ca o carte ...