marți, 22 august 2017

Primul meu telefon mobil

Prin anul 1997, când mi-am cumpărat primul meu telefon mobil, celular, cum îi spuneam pe atunci, în abonament aveam incluse minute promoționale, SMS-uri și MMS-uri.
Având SMS-uri gratuite, nu știam că nu sunt valabile la numerele scurte, din 4 cifre. Dând mereu SMS-uri la asemenea linii țin minte că am avut de plătit suplimentar, pe atunci 2. 000. 000 de lei. Am rămas și eu uimit, pe atunci nu cunoșteam prea multe despre telefonia mobilă. Și când am fost să-l cumpăr, nu știam că trebuie buletinul.
Câte SMS-uri fără a scrie nici un cuvânt(liber
) am trimis la contactele din telefon. Nu știam a-i bloca tastatura și purtându-l în buzunar, telefonul mai se aprindea.
Nu s-a născut nimeni învățat, cu toții am învățat și învățăm din greșeli.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Declarații de dragoste

     Pentru mine ești ca o ancoră,care o port mereu în inimă,eu aiurit, tu mai pământeană,dar amandoi pe aceeași undă.      Ești ca o carte ...