sâmbătă, 5 august 2017

Pelerinaj

Bisericile din județul Argeș, organizează un pelerinaj la Mănăstirea Robaea, comuna Mușătești, la 25 Km de Curtea de Argeș. Acolo va avea loc canonizarea unui preot care picta biserici pentru sfințirea sa. Sunt invitați toți preoții din județ și trebuiesc să ia cu ei, opțional, câțiva enoriași. Prețul nu e scump, acoperă doar cheltuielile de motorină. Costă 40 lei de persoană. Am plătit de acum o săptămână, când nici nu știam că mâine suntem sub cod portocaliu de căldură.
De la Mănăstirea Robaea, unde are loc canonizarea, se pleacă spre Mănăstirea Slănic, satul Slănic, județul Argeș, de altfel singura mănăstire unde mergem și sunt exclusivist numai călugări, în rest sunt măicuțe, apoi vom pleca spre Mănăstirea Aninoasa din comuna cu același nume, situată pe drumul DN dintre Curtea de Argeș și Cămpu Lung, la 16 Km de Câmpu Lung și 30 Km de Curtea de Argeș.
Mi se pare interesant să asist la ritualul de canonizare (n-am mai văzut așa ceva) și m-am bucurat că mai ies și eu din casă. Nu mai țin minte de când nu am mai făcut-o, cred că am 5 ani, de la o excursie promoțională a unei firme, organizată prin Poșta Română.
Toate cele trei Mănăstiri sunt vechi, Mănăstirea Slănic e chiar monument istoric, care datează de pe timpul lui Vlad Țepeș.
Rămâne de văut cu mă voi descurca cu căldura, de obicei nu am probleme cu amețeli în maș
ină. Tind să cred, aflându-mă într-un pelerinaj, Dumnezeu mă va ajuta pe mine și toți enoriașii. Exursia fiind la munte, probabil că va mai ameliora căldura cu 2 - 3 grade.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Declarații de dragoste

     Pentru mine ești ca o ancoră,care o port mereu în inimă,eu aiurit, tu mai pământeană,dar amandoi pe aceeași undă.      Ești ca o carte ...