miercuri, 2 august 2017

Supermaket-uri în beznă, casele de marcat out

Azi am fost în oraș făcând cumpărăturile zilnice. Când intru în supermaket, un întuneric beznă. Clienții bâjbâiau și oebecăiau pe la rafturi. Plecasem să iau niște ardei capia, știind de ieri că erau și stafidiți, luminat de la lumina soarelui, fiind destul de obscur, nu-i pute-am distinge, așa că am preferat să fac drumul până la piață, unde pot găsi marfă pe alese la același preț.
După ce mi-am ales ardeii preferați, în drumul meu era alt supermaket și am vrut să dau și pe la el. Acolo clienții erau ținuți la ușă, pe motiv că nu-i curent și nu merg casele de marcat. Atunci gândul mi-a fugit la primul supermaket care, de bine, de rău, mergea, dar mă gândeam că la casă, casierița socotea calculând cu calculatorul cu baterie sau „pe băbește”, cum se spune în folclor.
În drum spre supermaketul care îmi salva cumpărăturile de azi, am avut nevoie la farmacia. Farmacista m-a invitat politicos mai târziu, deoarece nu e curent și nu merge casa de marcat. M-am gândit că din trei farmacii, câte sunt la noi în oraș, poate undeva mi se va înmâna medicamentul solicitat. Am avut noroc la următoarea farmacie. Nu mai rețin dacă a mers casa de marcat sau nu, dar știu că era o aplicație a celor de la Electrica, iar farmacista vocifera, că trebuia anunțată, nu să-i strice toate calculatoarele.
În final mi-am făcut cumpărăturile și am plecat acasă liniștit din primul supermaket. Acolo am fost surprins că funcționau casele de marcat cu toate că prin magazin era beznă. M-am gândit că au generator și la casă. Tot m-am păcălit cu un măr pe care l-am nimerit stricat. Totul mergea la pipăială, ceea ce nu am făcut. M-am învârtit ceva timp în oraș după cumpărături, negăsindu-le pe toate laolaltă, cum eram învățat.
Un lanț de supermaket-uri trebuie să aivă generatoare, în interior se găsește multă marfă la lăzi frigorifice și nu mă îndoiesc că nu sunt dotate, dar iată că pentru confortul c
lienților ar trebui să doteze și casele de marcat. Trăim în secolul XXI și noi nu ne-am adaptat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Declarații de dragoste

     Pentru mine ești ca o ancoră,care o port mereu în inimă,eu aiurit, tu mai pământeană,dar amandoi pe aceeași undă.      Ești ca o carte ...