luni, 14 august 2017

Festivalul „Dumitru Tudor - Refu” - a-II-a zi

Azi(duminică), a urmat a-II-a zi de Festivalul Național d
e Dansuri Folclorice și al Ansamblurilor de Călușari „Dumitru Tudor - Refu”, ediția a-IX-a, 2017.
Am vrut să plec cu câteva minute mai târziu, nemaiavând loc parada de costume populare. Această festivitate mi-a încântat sufletul și privirea în fiecare ediție când s-a desfășurat. Când eram pe picior de plecare, tuna și norii picurau, încât am decis să îmi amân plecarea puțin timp, să văd norii încotro se așează. La ora 18:00 mi-am făcut prezența, de astfel, o prezență obișnuită a evenimentelor din orașul meu(nostru). Norii erau așezați ca o perdea de fum asupra orașului Costești, loc unde era amplasată scena pe carese susținea renumitul Festival Național de Folclor care poartă numele unuiadintre cei mai renumiți vătafi de Căluș, Dumitru Tudor, zis Refu. Publicul nu sosise în număr mare, timpul fiindu-le nefavorabil.. După 30 de minute a început ca parcul din fața Primăriei și scenei să fie mai populat și seara s-a strâns lumea de prin împrejurimi.

Au evoluat Ansambluri de Dans și Călușari din: comuna Albești, județul Constanța, comuna Buteni, județul Arad, comuna Curnești, județul Botoșani, orașul Costești, județul Argeș, etc..La încheierea Festivalului Național de Folclor și Ansamblurilor de Călușari „Dumitru Tudor - Refu” 2017, Palatul Copiilor nu au mai susținut recital ca în ziua precedentă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Declarații de dragoste

     Pentru mine ești ca o ancoră,care o port mereu în inimă,eu aiurit, tu mai pământeană,dar amandoi pe aceeași undă.      Ești ca o carte ...