joi, 19 octombrie 2017

Boschetar - Profi

La supermarketul Profi din orașul Costești, județul Argeș, și-au făcut veacul mai mulți boschetari, copii care au fost la școala specială din oraș și au împlinit vârsta de majorat, dar unul este fidel acelui supermarket, în mod special cerșitului. Și-a făcut o așa-zisă clientelă, este cunoscut de toți cei ce frecventează acest supermarket și din milă îi este lăsat măruntul. El, boschetarul, se oferă să le ducă cumpărătorilor căruțul coș la mașină, asta în speranța că mai primește 2-3 lei.
Deși consider că trebuiesc ajutați oamenii sărmani, pe aceștia nu i-am ajutat niciodată. Nu le place munca! Știu cine sunt și unde trăiesc. Odată când mi-au cerut bani, i-am invitat la munca câmpului și am fost refuzat. Le-am spus: „
Ok, vreți bani, haideți de mă ajutați!” Nu frate, ei vor moka! La mine nici nu cerșesc, cunosc pe cei care sunt de partea lor, mai ales, Costeștiul, fiind un oraș mic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Declarații de dragoste

     Pentru mine ești ca o ancoră,care o port mereu în inimă,eu aiurit, tu mai pământeană,dar amandoi pe aceeași undă.      Ești ca o carte ...