miercuri, 18 octombrie 2017

Poemele antologiei

Cum scriam în postarea din 13 octombrie, am primit antologia Literatura la noi acasă, realizată de Cristina Mariana Bălășoiu. Nu am decât patru poezii, dar sunt mândria mea, marea mea realizare, editura Alma - Craiova 2017.


Amintirile

Iubirea a rămas în urmă,
Brățara ta stă amintire,
Parcă și-a pus o amprentă,
Pe acele minunate zile.

Au fost frumoase clipele noastre,
I-am dăruit din suflet un inel,
Am rămas cui amintirile păstrate
Și-o poză în albumul din computer.


Salcia pletoasă

Îmi amintesc dragostea noastră,
privind salcia pletoasă.
Gestul și iubirea ta,
Mi-au cucerit inima!
Ți-am povestit la umbra ei,
secretele ascunse ale iubirii.
Martori ne-au fost:
Crengile aplecate la pământ,
Luna care zâmbea
în perdeaua de stele
Și timpul care se scurge
în cascada destinului.
Sub acea salcie pletoasă,
ți-am dat un sărut cu viteza secundei,
Care mi-a rămas împreună cu amintirea
Și-mi revine de fiecare dată
când revăd acest copac!


Mina și versul

Când mina a descoperit versul,
S-a așternut pe o coală de hârtie!
Ca o hrană spirituală,
Visurile mărețe au prins viață,
Fiind un balsam pentru sufletul meu.
Ele s-au așezat pas cu pas
Punând în vers:
Sentimente, regrete,
Dar și viața reală!


Sărbători

De pe meleaguri occidentale,
anumite sărbători au venit
pe pământul nostru strămoșesc,
Tradițiile moștenite din folclor
sunt și astăzi respectate
în unele zone ale țării!
Românii nu își uită
datinile și obiceiurile străvechi!
Sunt mândru că sunt român!

Adrian Spiridon Marin, Costești/Argeș

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Declarații de dragoste

     Pentru mine ești ca o ancoră,care o port mereu în inimă,eu aiurit, tu mai pământeană,dar amandoi pe aceeași undă.      Ești ca o carte ...