luni, 23 octombrie 2017

Talentul nu cunoaște handicap

Am citit cazul tinerei Laura Florescu, care suferă de screloză multiplă, o boală care nu-i permite pacientului să muncească, capacitatea este redusă în totalitate, totuși ei i s-a dat gr. 3, primind o indemnizație de handicap de 39 de lei lunar. Mai primește și o pensie de invaliditate de 520 lei..
Fiindcă scria poezii și o editură a decis să-i editeze cartea, din publicarea căreia a câștigat 270 de lei.. Statul a decis că a muncit ilegal sau că a fost înșelat și i-a sistat indemnizația timp de 3 ani. Pe pensia de invaliditate i-a pus oprire doar o lună.
E adevărat că potrivit legii, gr. 1 și 2 nu au drept de muncă, dar să nu uităm că tânăra are gr. 3, deci posedă drept de muncă jumătate de normă. Aici s-a comis o ilegalitate, odată ce pe certificatul Laurei scrie că are capacitatea de muncă inaptă 100%. Întreb statul român unde e ilegalitatea domnișoarei Laura Florescu!
P.S. Și eu am avut ocazia să public pe BANII MEI, datorită părinților care mi-au „deschis ochii”, nu am făcut-o. Pe această cale le mulțumesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Declarații de dragoste

     Pentru mine ești ca o ancoră,care o port mereu în inimă,eu aiurit, tu mai pământeană,dar amandoi pe aceeași undă.      Ești ca o carte ...