vineri, 13 octombrie 2017

Literatura la noi acasă

Azi sunt fericit. Am ridicat de la poștă, antologia ”Literatura la noi acasă”, realizată de doamna Cristina Mariana Bălășoiu, editura Alma, Craiova -  2017.
Coautori:
1.  Bălășoiu Andrei Ilie
2.  Bălășoiu Mariana Cristina
3.  Chelaru Constantin
4.  Ciobanu Mugurel Alin
5.  Dămoc Ana-Maria
6.  Doimoneanu Doroftei Ștefan
7.  Enache Ioan Alexandru
8.  Girada Marius-Viorel
9.  Jerlăianu Manuela Cerasela
10. Modeli Constanța
11. Moșneanu Mihaela
12. Pătrașcu Marian
13. Păunoiu Ilorian
14. Preda Nelu
15. Radu Florea
16. Rădulescu Mihaela
17.. Sandu Marin
18. Spiridon Adrian Marin
19. Zamfir Zenovia
20. Zamfira Dumitru
Mulțumită doamnei Cristina, azi sunt un nume într-o carte, m-a făcut să mă simt mai important decât sunt. Nu în ultimul rând, mulțumesc prietenului meu virtual de care sunt onorat să îl am, Alex Enache.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Declarații de dragoste

     Pentru mine ești ca o ancoră,care o port mereu în inimă,eu aiurit, tu mai pământeană,dar amandoi pe aceeași undă.      Ești ca o carte ...